Co dělat, když jste zapomněli PIN k benefitní kartě?
02.05.2023
Platit bezkontaktně je pohodlné. Navíc se nemůže stát, že byste svou benefitní kartu zapomněli v terminálu nebo nechtěně založili. Platíte-li bezkontaktně opakovaně do částky 500 Kč, může se ale přihodit, že svůj PIN zapomenete. Nebo ho ve spěchu zadáte třikrát špatně a bude nutné jej resetovat. Důvodů pro změnu pinu, který chrání benefitní kartu před neoprávněným použitím, může být více a je dobré vědět, jak lze změnu provést.
Kdy PIN potřebujete?
- Při kontaktní platbě vždy
- Při bezkontaktní platbě nad 500 Kč
Pro jaké benefitní karty se PIN nastavuje?
- Gastro Pluxee
- Flexi Pluxee
- Multibenefit Pluxee (v tomto případě je potřeba nastavit pro obě jednotlivé části – stravenkovou i volnočasovou).
PIN můžete snadno změnit ve svém Pluxee Osobním účtu na ucet.pluxee.cz, nebo v mobilní aplikaci Osobní účet dostupné pro chytré telefony s operačním systémem Android i iOS.
Webová verze
Přihlásíte se do webové verze Pluxee Osobní účet. Nejprve zvolíte druh účtu, ke kterému se karta váže – stravování pro Gastro Pluxee nebo volný čas pro Flexi Pluxee. Následně v části karty stisknete tlačítko Reset PIN. Svou volbu stačí potvrdit a při dalším placení kontaktně si na platebním terminálu nastavit nový PIN.
Mobilní aplikace
Resetování PIN kódu přihlášením do mobilní aplikace Pluxee Osobního účtu probíhá stejně. Nejprve zvolíte druh účtu karty a následně v záložkách zvolíte možnost Karta a kliknete na Změnit PIN. Potvrzením této volby dojde k resetování PINu. Nový si následně nastavíte na platebním terminálu při dalším placení. Nezapomeňte, že transakci je nutné provést kontaktně.