Sodexo Benefity se stane Pluxee
27.06.2023
Sodexo Benefity (Sodexo Benefits and Reward Services), přední světový partner v oblasti zaměstnaneckých benefitů a angažovanosti, dostane od ledna 2024 nové jméno Pluxee.
Proč?
- lépe pomohl firmám se změnami na pracovním trhu a s očekáváním jednotlivých zaměstnanců v oblasti well-beingu a pracovního naplnění,
- podpořil svou strategii růstu prostřednictvím vytvořením větší hodnoty pro všechny cílové skupiny,
- připravil projekt osamostatnění společnosti a jejího vstupu na burzu, který skupina Sodexo oznámila 5. dubna 2023.
Aurélien Sonet, CEO Pluxee řekl: “Pluxee je nová digitální, optimistická a inovativní značka, která ztělesňuje naši vizi a silné ambice na rostoucím trhu. S touto novou značkou vystupujeme z řady takoví, jací jsme. Naše silnější identita bude klíčovým rozlišovacím prvkem pro naše klienty a partnery a pro přilákání nových talentů, zejména v digitální oblasti."
Proč nová značka?
- Přijetím nové identity se chce Sodexo Benefity (Benefits and Rewards Services) výrazněji odlišit od konkurence na mimořádně dynamickém trhu.
- Pluxee umožní svým klientům podporovat značku zaměstnavatele tím, že svým zaměstnancům nabídne inovativní a personalizovaná řešení, a to tváří v tvář velkým změnám na pracovním trhu.
- Cílem Pluxee je pomoci každému zaměstnanci užívat si více toho, na čem mu skutečně záleží.
- Společnost Pluxee, silný hráč působící v 31 zemích na světě, má všechny předpoklady k tomu, aby využila potenciál rostoucího a do značné míry nedostatečně obsazeného trhu: své know-how získané za téměř 45 let historie, solidní výkonnost, vizi a dlouhodobý závazek svého referenčního akcionáře, rodiny Bellon, a své závazky v oblasti společenské odpovědnosti firem, které pomáhají v angažovanost jejích zaměstnanců.
Pluxee ve službách ambiciózního strategického plánu
- V rámci svého strategického plánu do roku 2025 chce Pluxee především:
- Zrychlit rozvoj v oblasti stravovacích benefitů a zejména se více prosadit mezi malými a středními podniky.
- Rozšířit svou nabídku v oblasti well-beingu, dárků, mobility nebo řešení na podporu kupní síly a angažovanosti zaměstnanců.
- Usnadnit zaměstnancům svých klientů přístup ke svým službám prostřednictvím jednotné digitální platformy.
- K dosažení těchto cílů bude Pluxee do roku 2025 každoročně investovat 10 % svého obratu do technologií.
Pluxee, nová značka na podporu autonomní strategie
- Pluxee je moderní a digitální značka, která odráží vizi, ambice a positioning s ohledem na projekt osamostatnění a vstupu na burzu, který skupina Sodexo oznámila v dubnu 2023.
- Pluxee bude mít vlastní vedení a vyhrazené zdroje pro realizaci svého strategického plánu.
Pluxee vytváří hodnotu pro všechny cílové skupiny
- Pro 500 000 klientů nabízí stále komplexnější, bohatší a rozmanitější řešení založená na efektivním a atraktivním digitálním ekosystému.
- Pro svých 36 milionů uživatelů díky personalizovaným službám nabízí větší svobodu a větší kupní sílu. V Brazílii a Francii využívá služby Pluxee každý den 6 milionů lidí a v Indii více než 3,5 milionu.
- Pro 1,7 milionu obchodních partnerů tím, že jim usnadňuje každodenní život, pomáhá jim zvyšovat návštěvnost jejich prodejen a umožňuje jim lépe porozumět svým zákazníkům a komunikovat s nimi prostřednictvím dat.
- Pro orgány veřejné správy tím, že jim pomáhá inovovat sociální oblast a řešit nové potřeby zaměstnanců a osob samostatně výdělečně činných, řídit sociální pomoc nebo směrovat výdaje do určité oblasti. V Evropě Pluxee ročně spravuje 4 miliardy eur na sociální pomoc.
- Pro svých 5 000 zaměstnanců tím, že posiluje jejich pocit sounáležitosti, který vzniká z pozitivního vlivu, který mohou mít na životy milionů jednotlivců.
Značka Pluxee, vytvořená s pomocí agentury Conran Design Group skupiny Havas Group, bude postupně zaváděna v 31 zemích, kde společnost působí. Tato změna proběhne do konce roku 2023, počínaje Brazílií v srpnu.
Máte k tomuto tématu nějaké otázky? Podívejte se zde.
Podívejte se, jak bude Pluxee vypadat zde.