Jaký je váš dotaz?

Časté dotazy k našim benefitům a produktům Pluxee pro naše partnery, zaměstnance a zaměstnavatele. 

Product

Bude mít změna značky vliv na cenu produktů služeb?

Nová značka nemá žádný vliv na cenu našich produktů a služeb.

Co mám sdělit svým zaměstnancům?

Pokud se na vás některý ze zaměstnanců obrátí, ujistěte ho, že se pro něj z hlediska využívání zaměstnaneckých benefitů nic nemění. SODEXO bude nyní poskytovat stejné benefity a služby pod novou značkou Pluxee. Zůstatek na jejich kartě zůstává stejný, své benefity mohou využívat na stejných místech jako dosud.

Co se pro mě jako klienta změní?

Pluxee je značka zaměřená na multibenefity a zapojení zaměstnanců; naše současné i budoucí produkty a služby pomohou zvýšit angažovanost vašich zaměstnanců, učinit je šťastnějšími v práci i mimo ni tím, že jim otevřou svět příležitostí.

Jaké přínosy společnosti Pluxee nabízí?

Vašim zaměstnancům otevíráme svět příležitostí. Pomáháme vám lépe spolupracovat s vašimi zaměstnanci tím, že s nimi navazujete smysluplnější vztahy a hrajete v jejich životě důležitější roli.

Kdy můj zaměstnanec obdrží novou kartu?

Změna značky na Pluxee nevyžaduje nové karty pro vaše zaměstnance. Stávající karty Sodexo zůstávají platné a mohou být nadále používány. Vaši zaměstnanci mohou i nadále používat stejnou kartu jako dosud.

 

Kontakty zůstávají stejné?

Ano, vaše kontakty zůstanou stejné.

Mám požádat své zaměstnance, aby si změnili svou stávající kartu Sodexo?

Ne, nemusí si měnit svou současnou benefitní kartu Sodexo. Vaši zaměstnanci ji nadále mohou používat stejně jako dříve.

 

Má to dopad na mou stávající smlouvu nebo služby?

Nový branding nemá žádný dopad na stávající smlouvy.