Jaký je váš dotaz?
Časté dotazy k našim benefitům a produktům Pluxee pro naše partnery, zaměstnance a zaměstnavatele.
Jak aktivovat kartu Gastro, Flexi nebo Mutlibenefit?
Karta se aktivuje automaticky při první platbě, která musí být provedena kontaktním způsobem (tj. zasunutím karty do platebního terminálu). Během této první platby si také nastavíte a zvolíte svůj čtyřmístný PIN.
U karty Multibenefit je nezbytné aktivovat kartu Gastro i Flexi samostatně.
Pokud vám karta dorazila poštou na soukromou adresu, je nezbytné před prvním použitím potvrdit její převzetí ve vašem Pluxee účtu. Postup naleznete v části "Jak nastavit kartu Multibenefit (s doručením na domácí adresu zaměstnance) pro první platbu?" Bez tohoto kroku není možné provést první aktivační platbu.
Jak probíhá platba kartou?
Platba kartou probíhá podobně jako u běžných platebních karet.
Samostatné karty Gastro a Flexi:
Můžete platit kontaktním (zasunutím do terminálu) i bezkontaktním způsobem, stejně jako se svou bankovní kartou.
Karta Multibenefit s oběma kartami:
Kartou Gastro pro stravování můžete platit kontaktním i bezkontaktním způsobem. Platby kartou Flexi pro volnočasové aktivity jsou možné pouze kontaktním způsobem (zasunutím do terminálu).
Při první platbě novou kartou nebo kartou, u které došlo ke změně PINu, je vždy nutné platit kontaktním způsobem. Během této platby si nastavíte svůj nový PIN.
Co když zapomenu svůj PIN ke kartě?
Pokud zapomenete svůj PIN, můžete provést reset PIN kódu buď přes Pluxee Účet nebo mobilní aplikaci Pluxee Účet. Následně si na platebním terminálu při dalším placení kontaktním způsobem (tj. zasunutím karty do platebního terminálu) nastavíte nový PIN kód. Stejný postup platí i v případě změny PIN kódu.
Při první kontaktní platbě si zvolíte čtyřmístný PIN a nastavíte ho pro každou kartu zvlášť. Můžete si vybrat stejný nebo různý PIN pro obě karty, jak vám vyhovuje.
Pamatujte, že v případě karty Multibenefit se reset PIN i nastavení PIN kódu provádí pro každou kartu (Gastro/Flexi) zvlášť.

Do kdy musím utratit elektronické stravenky, aby mi nepropadly? A kde zjistím jejich platnost?
Platnost elektronických stravenek je až 16 měsíců.
- Prostředky nabité od 1. 1. do 31. 8. platí vždy do konce téhož roku.
- Prostředky nabité od 1. 9. do 31. 12. platí do konce následujícího roku.
Při transakcích kartou se vždy automaticky čerpají nejstarší prostředky na účtu.
Informaci o konci platnosti svých elektronických stravenek naleznete v detailu účtu „Stravování“ ve vašem Pluxee Účtu nebo v mobilní aplikaci Pluxee Účet v záložce „Info“ účtu Stravování.
Jaké jsou limity pro platby kartami Pluxee?
Kartou Gastro nebo Gastro Pass CARD můžete v oblasti stravování platit téměř bez omezení. Z technických důvodů je nastavena maximální možná denní útrata v celkové výši 20 000 Kč.
Pokud jde o volnočasové benefity a platby kartou Flexi nebo Flexi Pass CARD, je stanoven roční souhrnný limit na volnočasové benefity ve výši poloviny průměrné mzdy určené pro daňové účely. Pro rok 2024 činí tento limit 21 983 Kč.
Platby volnočasovými kartami jsou povoleny do výše dostupného zůstatku na vašem účtu nebo do limitu stanoveného zaměstnavatelem. U uživatelů Cafeterie může být limit omezen rozdělením kreditů do měšců dle možnosti využití.
Co je platba přes platební bránu?
Platba přes platební bránu je způsob, jak pohodlně platit přímo kartou Gastro a Flexi (nebo kartou Multibenefit) na vybraných e-shopech. Při objednávce jednoduše vyberte možnost „Pluxee Benefity“ jako platební metodu a poté zadejte své přihlašovací jméno do svého Pluxee účtu.
Platbu dokončíte zadáním kódu z autorizační SMS, čímž je zboží nebo služba okamžitě uhrazena. Aktuální seznam e-shopů s touto možností naleznete ve svém Pluxee účtu v sekci „Katalog provozoven“, kde můžete snadno filtrovat platební brány podle svých preferencí.