Jaký je váš dotaz?

Časté dotazy k našim benefitům a produktům Pluxee pro naše partnery, zaměstnance a zaměstnavatele. 

Product

Jak můžu objednat karty a stravné pro své zaměstnance?

Karty Pluxee Gastro nebo Multibenefit i samotné stravné objednává zaměstnavatel – stejně jako papírové stravenky - přes Pluxee objednávkový portál order.pluxee.cz. Volit můžete mezi doručením přímo do sídla vaší firmy nebo na adresy jednotlivých zaměstnanců. Připsání odpovídajícího stravného na jednotlivé kartové účty zaměstnanců zajistí Pluxee.

Je u stravenkové karty zachována daňová výhoda, jako je tomu u papírové stravenky?

Ano, v tomhle ohledu se nic nemění – i u karty a elektronického stravného zůstává daňová výhodnost zachována.

Mohu objednat karty Multibenefit, i když poskytujeme pouze stravování nebo volný čas?

Ano. Na kartě Multibenefit můžete mít aktivní i jen jednu z nabízených části. V případě, že se později rozhodnete využívat i druhou část, může být okamžitě a jednoduše aktivována skrze objednávku v rámci SPO. Můžete například běžně poskytovat stravování přes kartu Multibenefit a na Vánoce zaměstnancům přispět na volnočasové aktivity. Nemusíte vydávat další karty a prostředky jsou zaměstnancům okamžitě k dispozici na jedné kartě.

Jak můžu objednat karty a volnočasové benefity pro své zaměstnance?

Karty Pluxee Gastro nebo Multibenefit i samotné benefity objednává zaměstnavatel – stejně jako papírové poukázky - přes Pluxee objednávkový portál mojeSodexo.cz. Volit můžete mezi doručením přímo do sídla vaší firmy nebo na adresy jednotlivých zaměstnanců. Připsání odpovídajícího stravného na jednotlivé kartové účty zaměstnanců zajistí Pluxee.

Je u digitálních benefitů (benefitů nahraných na karty) zachována daňová výhoda, jako je tomu u papírové poukázky?

Ano, v tomhle ohledu se nic nemění – i u karty a elektronických volnočasových benefitů zůstává daňová výhodnost zachována.

V jaké hodnotě mohu objednat Pluxee Dárek?

Nejoblíbenější jsou poukázky s nominální hodnotou 500 Kč a 1 000 Kč, ale umíme vyrobit na přání jakoukoliv hodnotu od 100 Kč.

Lze Dárkové poukázky personifikovat?

Pluxee Dárek můžeme personifikovat vaším logem a design obálky vám připravíme podle vašich požadavků.

Jak rychle mi poukazy doručíte?

Pokud objednáváte k vám na firmu, obvykle jej doručíme do 48 hodin. Jestliže preferujete předání Dárkového poukazu přímo do rukou obdarovaného, není to žádný problém. V takovém případě poukázky doručujeme do 5 pracovních dnů.

Jsou Dárkové poukázky daňově zvýhodněné?

Pluxee Dárek může být nákladovou položkou za předpokladu splnění zákonných podmínek. Firma může náklady na poukázky uplatnit jako daňově uznatelné, pokud v souladu s § 24 odst. 1 Zákona o daních z příjmů č. 586/1992Sb. (dále jen ZDP) prokáže, že se jedná o náklady vynaložené k dosažení, zajištění a udržení zdanitelných příjmů.

Kde lze za Dárkové poukázky nakoupit?

Provozovny, které akceptují naše dárkové poukazy, můžete jednoduše vyhledávat na vyhledavac.pluxee.cz. Máme jich více než 21 000 po celé ČR. Obdarovaný si za ně může dopřát nákup v nejrůznějších oblastech, jako např. oblečení, hračky, klenoty, kosmetika, hobby markety, elektro, zdraví, cestování, volný čas.

Jaká je platnost Dárkové poukázky?

Platnost našeho Dárkového poukazu je až 24 měsíců. Poukázky zakoupené v daném roce mají platnost až do konce roku následujícího.

Bude mít změna značky vliv na cenu produktů služeb?

Nová značka nemá žádný vliv na cenu našich produktů a služeb.

Jsou karty Gastro / Flexi nějak zabezpečeny?

Ano, karty obsahují několik bezpečnostních prvků. Jejich popis nalezne zde.

V čem je výhodnější poskytovat Pluxee benefity než příspěvek do mzdy?

V případě příspěvku na stravování formou stravenek ušetříte 25% nákladů v porovnání s finančním příspěvkem do mzdy. Pokud chcete svým zaměstnancům přispět na kulturu, cestování, dovolenou, relaxaci, vzdělávání, zdraví nebo sport, ušetříte díky benefitnímu řešení 7% nákladů oproti přímému navýšení mzdy.

Celkovou úsporu pro stravování si můžete spočítat v naší kalkulačce, stejně tak pro volný čas.

Proč mám dát kartu svým zaměstnancům jako benefit?

Multibenefit je moderní platební karta obsahující elektronické stravenky i benefity pro volný čas. Správa benefitů skrze nový Pluxee portál pro zaměstnavatele je velmi efektivní a výrazně usnadňuje veškerou administrativu spojenou s benefity. 

Kredit se navíc na karty připíše do hodiny. Zaměstnanci navíc získají spoustu skvělých výhody jako jsou Peníze zpět, Speciální nabídky, on-line nákupy a možnost propojit svůj stravenkový účet s platební kartou. Přehled o zůstatcích, historii jednotlivých transakcí a základní administrativní úkony spojené s užíváním karty budou mít zaměstnanci stále po ruce v mobilní aplikaci Pluxee účet.

Jak funguje Multibenefit?

Multibenefit je moderní platební karta, na které můžete mít elektronické stravenky i benefity pro volný čas. Kredit pro oba typy benefitů zvládnete svým zaměstnancům dobít v jedné objednávce.

Kdy a jak mi bude objednávka karet doručena?

Karty vám budou doručeny poštou do 5 pracovních dní od zaplacení objednávky na firemní adresu uvedenou v objednávce.

Co se stane s kartou, když zaměstnanec odejde?

Pokud některý ze zaměstnanců odejde z firmy, můžete v aplikaci uzavřít jeho účet a nastavit termín, do kdy může čerpat zůstatky na kartě.

Jak se karty dobíjí a jak často?

Kredit na kartu snadno dobijete v Pluxee portálu, kde vytvoříte objednávku. Kredit se na kartu připíše ihned po jejím zaplacení. Jak často svým zaměstnancům budete karty dobíjet, je jen na vás.

Co se stane když ztratím kartu?

Pokud některý ze zaměstnanců ztratí kartu, je nejlepší ji nejprve zablokovat. Blokaci provede zaměstnanec sám přímo ve svém Osobním účtu. Na stejném místě si zaměstnanec může zároveň objednat náhradní kartu. V tomto případě stačí jeho žádost schválit a kartu objednat. Pokud o novou kartu zaměstnanec zatím nezažádal, můžete objednávku provést za něj.