Až o 96 % větší obrat díky stravenkám

Papírovým stravenkám odzvonilo. Pokud chcete nakopnout vaše podnikání a získat řadu výhod, přijímejte stravenkové karty od Pluxee.
Ty využívá již více než 350 000 lidí po celé ČR.

Stravenky Partner

Podpoříme váš marketing a při proplácení můžete mít nižší poplatky za provizi. 

Přijímejte je ve své provozovně i vy!

Navýšení tržeb

Oslovte až 350 000 držitelů našich stravenkových karet a podpořte své podnikání. Díky speciálním nabídkám navíc můžete navýšit tržby až o 50 %.

Marketing

Přidejte se do našich pravidelných speciálních nabídek nebo programu Peníze zpět a buďte vidět! Naše partnery propagujeme na sociálních sítích, webu a v dalších médiích.

Nižší provize

Své tržby z proplacených stravenek Pluxee si teď můžete převést k vybraným dodavatelům a snížit tak poplatky z proplácení.

Chcete přijímat produkty Pluxee?

Reference od našich partnerů

Již 5 let u nás zákazníci platí benefity Pluxee. Díky možnosti přijímat platby kartou a QR kódy jsme snížili náročnost administrativních činností. Pluxee se zároveň stalo naším důležitým a spolehlivým partnerem.

Ing. Petr Klika

Majitel Restaurace Klika Kitchen & Coffee

Dříve jsem znal Pluxee jen jako stravenky. I proto jsem byl na začátku spolupráce překvapen, kolik lidí má Flexi a Multibenefit karty. Spoluprací jsme získali nové zákazníky, pro které jsme domovským servisem.

Martin Hrubý

Manažer prodeje

Během 10. leté spolupráce jsme i díky zapojení do Speciálních nabídek získali mnoho nových zákazníky. Přijímáním karetních produktů, se nám podařilo snížit administrativu a urychlit platbu.

Klára Seidlová

Jednatel

Další partneři, kteří nám důvěřují

Logo Potrefená husa
Logo Sklizeno
Logo Lidl
Logo KFC
Logo Costa
Fotka partneři

Více než 48 000 provozoven přijímá stravenkové benefity od Pluxee, zapojte se i vy.

Každý měsíc navíc rozšiřujeme naší síť až o 500 nových míst.

S elektronickými stravenkami přichází efektivita a rychlost

Provoz

  • Celý proces přijímání, zpracováni i proplácení stravenek je v elektronické formě výrazně rychlejší.
  • Máte více provozoven? Rozvážíte jídlo nebo jen nechcete pořizovat další terminál? Stáhněte si zdarma naší aplikaci e-platby pro Android.
  • Vaši zákazníci mohou díky aplikaci Qerko zaplatit bezkontaktně. Vy si tak nemusíte předávat platební terminál a tištěné účtenky.

Proplácení

  • Díky elektronické stravence můžete dosáhnout až na 0% poplatky z proplácení u našich dodavatelů (např. Makro).
  • Mějte vše v digitální podobě. Elektronické stravenky není nutné počítat ani doručovat fyzicky k nám na Zákaznická centra. Vše vyřídíte online pomocí Pluxee Účtu pro partnery.

Marketing

  • V případě zájmu se můžete zapojit do speciálních nabídek, které každý měsíc připravujeme pro naše uživatele. Navýšíte tak tržby v Pluxee stravenkách až o 50 %.
  • Přidejte se do rozvoz.pluxee.cz a získejte nové zákazníky.
  • Mám zájem o poskytování speciální nabídky
Fotka partneři

Připraveni zvýšit tržby své provozovny 
s produkty Pluxee?

Často kladené otázky

Co potřebuji k akceptaci Gastro?

Pokud máte zájem přijímat Pluxee digitální benefity na stravování je nezbytné mít uzavřenou platnou smlouvu o přijímání karet Gastro. Pro akceptaci potřebujete standardně funkční platební terminál, který akceptuje platební karty. Karty mohou být použity k placení na běžných platebních terminálech vybraných bank. V případě, že nemáte k dispozici terminál, můžete využít možnosti akceptace karet Gastro také v Partnerském portálu Pluxee v záložce online platby. Pro přijímání digitálních stravovacích benefitů je k dispozici také mobilní aplikace E-platba, která je dostupná pro zařízení s operačním systémem Android a NFC systémem skrze obchod Google Play. Více o aplikaci naleznete ZDE.

Co dělat, když bude Gastro karta zamítnuta?

Je možné, že zákazník nemá na kartě dostatek prostředků k úhradě. V tomto případě je problém na straně uživatele. Zákazník nemusí mít na Multibenefit nahranou stravenkovou kartu.

Vždy zkuste transakci zopakovat. Pokud se nezdaří bezkontaktní platba, zkuste provést platbu kontaktním způsobem. Zároveň zkuste očistit čip na kartě a ověřit funkčnost terminálu. Případné přetrvávající nefunkčnosti, prosíme, nahlaste na partner.cz@pluxeegroup.com nebo na Zákaznickou linku 233 113 435.

Do kdy můžu předložit poukázky k proplacení?

Stravenky Gastro můžete předložit k proplácení do 31. 1. roku následujícího po skončení platnosti stravenky (pokud tedy chcete proplácet stravenky s platností do 31. 12. 2023, je nutné stihnout doručení k nám na centrálu nebo některé ze Zákaznických center nejpozději 31.1.2024). 

Při zasílání nebo předkládání poukázek dvou různých emisí (ročníků) není nutné od sebe zásilky nijak oddělovat ani srovnávat poukázky podle jednotlivých roků platnosti. Podoby aktuálně platné emise stravenek naleznete ZDE.

Jak mám aktivovat platební terminál?

Pokud máte platební terminál banky podporující Gastro, aktivujeme vám jej automaticky po uzavření smlouvy o akceptaci karet Gastro. Pokud máte platební terminál Pluxee, postupujte při aktivaci dle návodu, který vám zašleme spolu s terminálem po uzavření smlouvy o akceptaci karet Gastro. V případě technických problémů se obraťte na infolinku pro řešení technických problémů uvedenou na vašem platebním terminálu. Po aktivaci platebního terminálu můžete začít akceptovat karty Gastro a stravenkové benefity nahrané na kartách Multibenefit.

Platební terminál jsem aktivoval. I tak ale odmítá akceptovat první transakci kartou. Jak mám postupovat?

Stačí, když na platebním terminálu provedete běžnou denní uzávěrku platebních operací, nebo budete opakovat odmítnutou transakci. Díky těmto operacím si terminál stáhne aktualizaci softwaru. Pokud potíže přetrvávají, kontaktujte telefonní číslo uvedené na terminálu nebo napište e-mail na partner.cz@pluxeegroup.com. O případné výměně terminálu je nutné vždy informovat Pluxee.

Nenašli jste co potřebujete vědět?