Co je to Pluxee e-platba?
Pluxee e-platba je mobilní aplikace, která umožňuje akceptaci stravenkových karet Gastro včetně plateb z aplikace Pluxee Mobilní platba. Aplikace je vyvinuta pro NFC zařízení s operačním systémem Android.
Co potřebujete pro přijímání plateb skrze aplikaci Pluxee e-platba?
- Uzavřenou smlouvu o akceptaci
Abyste mohli jakýmkoli způsobem akceptovat karty Pluxee Gastro, je nutné mít uzavřenou smlouvu se Pluxee o akceptaci příslušné karty. Svůj zájem můžete vyjádřit skrze jednoduchý formulář. Stačí jen vyplnit potřebné údaje, zvolit příslušný produkt, který chcete akceptovat, a vyčkat, až se Vám ozve někdo z našeho obchodního týmu.
- Zařízení s NFC čipem
Pro využívání mobilní aplikace Pluxee e-platba je nutné mít k dispozici zařízení s NFC čipem a operačním systémem Android 4.4 a vyšší. Nezáleží na tom, jestli se bude jednat o mobilní telefon nebo tablet. Během přijímání je nutné mít zařízení připojené k internetu.
- Nainstalovanou a aktivovanou aplikaci Pluxee e-platba
Abyste mohli aplikaci využívat, je samozřejmě nutné mít ji do příslušného zařízení staženou. Získat ji můžete zcela zdarma v obchodě Google Play.
Jak aplikaci aktivovat?
- Po stažení aplikace z obchodu Google Play otevřete partnerský portál a přihlaste se s pomocí svých přihlašovacích údajů. Více informací o prvním přihlášení do partnerského portálu naleznete ZDE.
- Na horní liště v záložce Informace o smlouvě zvolte Akceptační zařízení.
- Klikněte na zelené tlačítko „Přidat zařízení“ v pravé straně obrazovky.
- Po načtení stránky „Nové zařízení“ zvolte v Typ zařízení „Aplikace“. Do pole „Kód zařízení“ vložte červené číslo z mobilní aplikace a kontaktní e-mail, na který vám budou po ověření zaslány další informace. Ty vám dorazí do dvou pracovních dnů od kliknutí na tlačítko „Přidat zařízení“.
- Po doručení informačního e-mailu s Heslem a ID terminálu si v mobilní aplikaci nastavíte pokladnu (tedy informace, které zákazníci uvidí na účtence), a můžete začít přijímat karty Pluxee skrze mobilní aplikaci e-platba.
Tip: V případě, že neobdržíte informační e-mail s Heslem a ID terminálu do dvou pracovních dnů, kontaktujte, prosím, naši Infolinku na telefonním čísle 233 113 435 nebo na e-mailové adrese partner.cz@pluxeegroup.com.