Jak blokovat kartu?
Kde mohu blokovat kartu?
Pokud jste ztratili svou kartu Pluxee a máte obavy z možného zneužití, můžete ji sami zablokovat online prostřednictvím vašeho Pluxee Účtu nebo přímo v naší mobilní aplikaci. Alternativně můžete požádat o blokaci karty prostřednictvím HR oddělení vašeho zaměstnavatele, nebo se obraťte na naši infolinku. V případě infolinky je ovšem nezbytné mít připravený svůj bezpečnostní kód.
Jak zablokovat kartu v Pluxee Účtu?
- Přihlaste se do svého účtu Pluxee na ucet.pluxee.cz.
- Vyberte typ účtu, ke kterému je karta přiřazena - "Stravování" pro kartu Gastro nebo "Volný čas" pro kartu Flexi.
-
V účtu "Stravování" klikněte na ikonu ozubeného kola v pravém horním rohu a vyberte možnost „Blokovat kartu“. Poté potvrďte svou volbu.
Lze kartu následně odblokovat?
Ano, pokud jste svou kartu zablokovali, existuje možnost ji později znovu odblokovat. Postup odblokování se liší podle způsobu blokace.
- Samostatná blokace uživatelem přes účet Pluxee nebo aplikaci: Uživatel může kartu opět odblokovat sám. Postup je podobný jako při blokaci. Po přihlášení vyberte typ účtu, ke kterému je karta přiřazena - "Stravování" pro kartu Gastro nebo "Volný čas" pro kartu Flexi. Poté v účtu klikněte na ikonu ozubeného kola v pravém horním rohu a vyberte možnost „Odblokovat kartu“.
- Blokace ze strany zaměstnavatele: Zaměstnanec nemůže samostatně odblokovat kartu, pokud byla zablokována na základě rozhodnutí zaměstnavatele. V takovém případě může kartu odblokovat pouze zaměstnavatel.
- Blokace provedená prostřednictvím zákaznické linky: Zákaznická linka může provést blokaci karty za uživatele pouze po ověření bezpečnostního kódu. Pokud je uživatel registrován do účtu Pluxee, umožní mu zákaznická linka kartu odblokovat sám prostřednictvím účtu. Pokud však uživatel není registrován, provede zákaznická linka blokaci za zaměstnavatele a odblokování může provést opět pouze zaměstnavatel.